dijous, 24 de desembre del 2009

Reflexió del meu bloc de treball


Què puc dir del meu bloc de treball? La veritat creia d'un principi que això no serviria per a res, ja que no ho veia significatiu. Però, un cop ja ha acabat aquest semestre i he acabat el meu bloc sobre les dues assignatures de COED i GITIC, penso que m'ha servit per a reflexionar moltíssim i he après pot ser a expressar-me millor perquè ha estat un treball constant i crec que he anat progressant.

Com a dues entrades que puc escollir, crec que aquestes dues seran la de Aprenentatge i TIC i l'altra serà la que vam fer quasi a principi de curs de modificar la nostra veu amb ajuda del programa Audacity, que per veure-la, haureu de clicar aquí.
La primera l'escullo pel fet de descobrir diverses eines per fer servir a les aules i també perquè vaig poder-ho relacionar amb les diferents metàfores estudiades.
La segona, l'he escollit perquè va ser una de les primeres activitats fetes i realment ha estat amb una de les que més he après, perquè va ser la primera que vaig utilitzar un programa diferent (GOEAR) per pujar un àudio al meu bloc.
Doncs bé, només desitjar un BON NADAL a tots els meus companys i professors i que comencem l'any nou amb bon peu!
I TAMBÉ QUE FEU CAGAR EL TIÓ!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada